Endret: 17 nov 2018     Opprettet: 7 mar 2018

Nøkler og Bestillingsskjema for systemnøkkel

Systemnøkler kan kun bestilles av seksjonseier.

Systemnøkler sendes ikke i posten, men må hentes på styrerommet i oppg 41.

Leieboer kan ikke bestille systemnøkler, men kan hente systemnøkler etter nærmere avtale.

Du skal ha fått utlevert 2 sett med systemnøkler fra tidligere eier, med mindre noe annet har blitt avtalt. Det er nøkler som går til ytterdør i oppgangen, kjeller, loft samt sykkelbod. Dette er en patentert systemnøkkel som man ikke kan kopiere selv. Styret har ekstra nøkler til salgs men man bør påregne bestillingstid. Bestilling av nye systemnøkler skjer ved å fylle ut skjema på vår hjemmeside og sende denne til styret pr epost.

I tillegg skal du ha fått to ulike nøkler til egen inngangsdør, og en nøkkel til postkassen. Disse nøklene kan kopieres av beboer, og styret har heller ikke kopier av disse. Du skal også ha fått en nøkkel til strømskapet hvor strømmåler til hver enkelt leilighet er montert.

Bestillingsskjema for systemnøkkel

Skjemaet fylles ut med BLOKKBOKSTAVER og sendes til styrets e-post adresse post@ringgaten.no

Last ned her.

(Uleselige skjemaer vil bli returnert).

Styret vil ta kontakt for å avtale utlevering på styrerommet i oppgang 41. Husk å ta med gyldig legemitasjon.

Nøkler til postkasse, strømskap og radiator er ikke styrets ansvar.

Nøkler til radiator - og strømskap er standardvare i jernvarehandelen.